iransatellite

۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

اميد ايران در يوتلست W3A

http://www.imgeup.com/images/idkfxoveesjoyk88pxr.jpg 

 تلويزيون اميد ايران از طريق ماهواره يوتلست W3A روي اير رفت.

اين شبكه كه مديريت آن را نادر رفيعي بر عهده دارد ، مدتي است به دلايل نامعلومي از فركانس ضعيف 11470 ماهواره هاتبرد قطع شده است. در همين حين تلويزيون IPN به مديريت مهران عبدشاه در تبليغات خود اعلام كرد كه به زودي تلويزيون اميد ايران از طريق فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A به فعاليت خود ادامه خواهد داد. گفتني است اين شبكه پس از قطع شدن از فركانس 10853 قرار بود از طريق ماهواره يوتلست روي اير برود كه سر از فركانس 11470 هاتبرد درآورد. همان طوري كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد مشخصات اميد ايران در ماهواره يوتلست W3A بدين ترتيب خواهد بود.

New Update: هم اكنون شبكه اميد ايران به جاي تلويزيون پارس در ماهواره يوتلست W3A روي اير رفته است و در حال پخش برنامه هاي خود مي باشد. تلويزيون پارس نيز تنها از ماهواره هاتبرد قابل دريافت خواهد بود.

مشخصات جديد اميد ايران در يوتلست W3A:
Freq: 10720
POL: H
SR: 22000
Fec: 3/4
Channel Name: Pars Tv

قابل توجه خوانندگان وبلاگ ايران ستلايت:

متاسفانه بار ديگر وبلاگ ايران ستلايت مورد حملات رژيم كثيف جمهوري ننگين اسلامي قرار گرفت و آدرس اين وبلاگ در سراسر ايران فيلتر شد. از هم اكنون مي توانيد با آدرس جديد شاهد وبلاگ ايران ستلايت باشيد:

www.iransatellite3.blogspot.com

لطفا آدرس جديد را به دوستان و آشنايان خود اطلاع دهيد.

۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

من و تو 2 سورپرايزي ديگر براي ايرانيان

http://tehranpic.net/images/cmkd7p5m7ut5hyj9qyiy.jpg 

با آخرين خبرها از رسانه هاي پارسي زبان در ايران ستلايت همراه باشيد:

تلويزيون من و تو 2 نيز در ماهواره هاتبرد روي اير رفت. اين شبكه كه در طي اين ماه نخستين شبكه خود را افتتاح كرده بود حال نيز دومين شبكه خود را به فاصله چند هفته روي اير برده است. شنيده ها حاكي از آن است كه برنامه هاي اصلي من و تو 2 در قالب مستند خواهد بود. گفتني است اين شبكه از لندن پخش مي شود. هم اكنون تيزر هاي تبليغاتي اين شبكه در همان فركانس تلويزيون اول من و تو ،‌ روي اير رفته است و تا چند روز ديگر شاهد آغاز رسمي برنامه هاي تلويزيون من و تو 2 خواهيم بود. برنامه هاي متنوع تلويزيون اول من و تو در فاصله كمي از پس افتتاح تا به حال مخاطبان زيادي را به خود جذب كرده است.

مشخصات من و تو 2 در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Manoto 2

-------------------------------------------------

تلويزيون پارس نيز پخش برنامه هاي خود را در ماهواره هاتبرد آغاز كرد. اين تلويزيون سياسي فارسي زبان در طي هفته گذشته از فركانس 11317 هاتبرد روي اير رفته بود و از ديروز به طور رسمي پخش برنامه هاي خود را آغاز كرده است. گفتني است پخش تلويزيون پارس هم چنان از در ماهواره يوتلست W3A ادامه دارد. حال بايد منتظر واكنش دولت ايران با روي اير رفتن شبكه هاي پارس و من و تو از طريق ترانسپاندر 11317 باشيم. تا به اين لحظه هنوز اثري از ارسال پارازيت روي اين فركانس مشاهده نشده است.

-------------------------------------------------

صدا و تصوير تلويزيون تصوير ايران بار ديگر به ماهواره هاتبرد بازگشت. اين شبكه كه از فركانس ضعيف 11470 هاتبرد پخش مي شود در طي هفته گذشته از اين فركانس به مدت چند روز قطع شده بود. حال پس از قطعي چند روزه شاهد بازگشت اين شبكه با همان كيفيت بسيار ضعيف به ماهواره هاتبرد هستيم. اين در حالي است كه علت قطعي چند روزه مشكلات فني فركانس 11470 عنوان شده است.

-------------------------------------------------

دو شبكه PMC از 15 نوامبر مستقل خواهند شد. طبق اعلام مسئولان شبكه PMC ، از روز 15 نوامبر شبكه PMC Music از طريق فركانس 11054 ماهواره هاتبرد پخش خواهد شد. هم اكنون اين شبكه در فركانس فوق در حال پخش لوگوي PMC مي باشد. در همان روز نيز شبكه PMC Family مستقل و از فركانس 11747 (فركانس اصلي و كنوني PMC) پخش خواهد شد. گفتني است در اين چند روز كيفيت صداي فركانس 11054 نيز افزايش يافته است.

۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

طپش و جام جم به صورت مشترك در هاتبرد !

http://tehranpic.net/images/65c461fbz6vnbdxw9tsb.jpg 

طپش و جام جم به زودي به صورت مشترك در ماهواره هاتبرد خواهند بود !

آخرين خبرها از تلويزيون طپش حاكي از آن است كه طپش و تلويزيون جام جم اينترنشنال دو تلويزيون ورشكسته لس آنجلسي با يكديگر شريك شدند و به زودي پخش برنامه هاي اين دو شبكه به صورت مشترك آغاز خواهد شد. اين در حالي است كه حتي فركانس اين دو شبكه هم مشخص شده است و دو شبكه طپش و جام جم را تا چند روز آينده به صورت مشترك بر روي فركانس تلويزيون فارسي بي بي سي در ماهواره هاتبرد خواهيم ديد ! 
عليرضا اميرقاسمي مدير تلويزيون طپش كه دچار ورشكستگي شده است چند ماهي يا حتي سالي است كه ديگر طپش هميشگي را از او نديديم. اين شبكه كه تا چندين ماه قبل جز پرطرفدار ترين شبكه هاي فارسي زبان بود و به جرات مي توان گفت برنامه هاي اين شبكه به خصوص برنامه هاي ويژه نوروز آن از همه حيث عالي و تماشايي بود به يك باره در اواخر سال گذشته از ماهواره هاتبرد قطع شد. اين قطعي ها تا ساعاتي پس از آغاز سال 1389 شمسي نيز ادامه داشت تا اين كه بالاخره طپش به هاتبرد بازگشت. اما پس از پخش برنامه هاي نوروزي اين شبكه كه كيفيت بسيار پايين تري نسبت به سال هاي قبل داشت طپش دچار تغيير و تحولات اساسي شد. از قطع و وصل هاي فروان از هاتبرد , تغيير نام شبكه به TI و كوچ كردن يك سري از مجريان خبره اين شبكه به ساير شبكه ها و ... گرفته تا ورشكستگي مدير اين شبكه ....
چنين سرنوشتي را هم كورش بيبيان مدير تلويزيون جام جم اينترنشنال چند ماه پس از آغاز سال جديد شمسي داشت به طوري كه اين شبكه حتي تا آستانه جمع آوري كمك هاي مالي مردم هم پيش رفت اما اثري در بازگشت اين شبكه نداشت. در حالي كه چند روز پس از قطع شدن جام جم گذشته بود , شهرام همايون مدير تلويزيون كانال يك در برنامه خود اعلام كرد كه تلويزيون جام جم به استوديو هاي بزرگ كانال يك منتقل خواهد شد. اما خود شهرام همايون هم دچار ورشكستگي يا به نوعي مشكلات مالي شده است تا جايي كه تلويزيون كانال يك هر چند روز يك بار در ماهواره يوتلست W3A به دليل پرداخت به موقع هزينه روي اير قطع و وصل مي شود و اين قطعي ها به جايي رسيده است كه تلويزيون شهرام همايون حدود يك ماه است كه از ماهواره يوتلست قطع شده است.
به هر حال طبق آخرين خبرها قرار ماهواره هاتبرد و فركانس 12245 بسته شده است  و تنها تضمين هاي لازم از سوي كمپاني GlWiz به شركت GlobCast كه هنگام پخش , تصاوير قطع و وصل نشود مانده است. هم چنين GlWiz با مشكل پشتيباني پهناي باند مواجه شده است.

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

مشخص شدن فركانس هاي دائمي دو شبكه PMC

http://tehranpic.net/images/3o8fiqt904nywb3ogovd.jpg

PMC بالاخره فركانس هميشگي خود در هاتبرد را اعلام كرد.

تلويزيون PMC كه ماه هاست به دنبال فركانسي مناسب براي پخش دو شبكه خود مي گردد بالاخره پس از مدت ها فركانس هاي اصلي خود را انتخاب كرد. طبق اعلام مسئولان اين شبكه , فركانس كنوني PMC كه پيش از اين برنامه هاي شبكه PMC Music و ساعاتي از برنامه هاي PMC Family  را پوشش ميداد تا چند روز آينده به طور اختصاصي شبكه PMC Family را رله خواهد كرد و پخش برنامه هاي PMC Music به فركانس 11054 هاتبرد انتقال پيدا خواهد كرد. هم اكنون شبكه اي جديد متعلق به PMC كه تا چند روز ديگر كانال موزيك اين شبكه را پخش خواهد كرد از فركانس 11054 روي اير رفته است البته فعلا در حال پخش لوگوي شبكه مي باشد. هم چنين پخش آزمايشي PMC از فركانس هاي 11604 , 12245 و 10971 طي هفته گذشته متوقف و قطع شده است. اين در حالي است كه هر دو فركانس انتخاب شده از سوي مسئولان شبكه PMC براي پخش در هاتبرد از وضعيت مناسبي در اكثر نقاط ايران برخوردار است و اكثرا بدون پارازيت و با سيگنال بالا دريافت مي شود. مطمئنا با آغاز پخش برنامه هاي PMC Family در فركانسي اختصاصي رقابت اين شبكه با شبكه هايي هم چون Gem Classic و Tv Persia One بيشتر و فشرده تر خواهد شد.

مشخصات جديد دريافت PMC Music در هاتبرد:
Freq: 11054
POL: H
SR: 27500
Fec: 5/6
Channel Name: PMC