iransatellite

۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

بازگشت پارس به هاتبرد

http://www.tehranpic.net/images/3rjjgg3ydkbhf17zs.jpg 

تلويزيون پارس از طريق ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

اين رسانه آزادي خواه كه پيش از اين تنها از طريق ماهواره يوتلست W3A به سمت ايران , اروپا و خاورميانه پخش ميشد از جمعه شب از طريق يكي از فركانس هاي پرقدرت ماهواره هاتبرد روي اير رفته است. مديريت اين شبكه را امير شجره بر عهده دارد و اين شبكه مدتي پيش قصد پخش در ماهواره هاتبرد و فركانس 11470 را داشت اما كمپاني ماهواره اي فركانس مربوطه , به دليل سياسي بودن تلويزيون پارس اجازه پخش به اين شبكه را در هاتبرد نداد تا به امشب كه اين تلويزيون از طريق فركانس 11317 هاتبرد روي اير رفته است. گفتني است اين فركانس يكي از پر قدرت ترين فركانس ها از لحاظ نداشتن پارازيت منطقه اي و محلي در اكثر نقاط ايران است. لازم به ذكر است هم اكنون اين شبكه در هاتبرد در حال پخش لوگوي خود و تبليغ براي پخش در ماهواره هاتبرد است كه به زودي برنامه هاي خود را از طريق ماهواره هاتبرد نيز آغاز و پخش خواهد كرد. هم اكنون اين شبكه از طريق ماهواره هاي يوتلست W3A و گالكسي 19 به سمت ايران و آمريكا در حال پخش است.

مشخصات جديد دريافت پارس در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Pars Tv

۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

كانال هاي كارتي را رايگان باز كنيد !!!

http://tehranpic.net/images/nfevz4b8l5t4cy9t0cmt.jpg 

نيمي از كانال هاي كارتي را رايگان باز كنيد !!!

با توجه به درخواست بسياري از خوانندگان وبلاگ ايران ستلايت مبني بر گذاشتن كدها و سافتكم براي باز كردن كانال هاي كارتي , امروز سورپرايزي ويژه براي شما عزيزان داريم. در اين مطلب طريقه باز كردن اكثر كانال هاي كارتي ماهواره هاتبرد , نايلست و عربست را براي شما دوستان قرار مي دهيم.
شما با برنامه زير مي توانيد تمام كانال هاي كارتي ماهواره هاي نايلست و عربست و كانال هاي ورزشي ماهواره هاتبرد را بدون هيچ گونه هزينه اي و كاملا رايگان باز كنيد.
نحوه كار اين برنامه بدين شرح است كه شما براي استفاده از آن و باز كردن كانال ها احتياج به كابل RS232 (كابل آپگريد) به طول لازم براي اتصال رسيور و كامپيوتر داريد كه اين نوع كابل ها را مي توانيد با هزينه اي بسيار ناچيز از فروشندگان لوازم كامپيوتر خريداري نمائيد. هم چنين علاوه بر كابل شما احتياج به يك خط اينترنت نيز داريد البته خوبي اين نرم افزار اين است كه حتي با اينترنت هاي تلفني و كم سرعت (Dial Up) نيز سازگار است. 
توجه داشته باشيد اين برنامه فقط بر روي رسيورهايي كار مي كند كه گزينه Twin داشته باشند.
پس از داشتن شرايط بالا شما بايد دو نرم افزار را دانلود و روي سيستم خود نصب كنيد. البته نرم افزار دوم كه نرم افزار اصلي باز كردن كانال ها است نيازي به نصب ندارد و به صورت اتوماتيك اجرا مي شود. نرم افزار اول هم حتما بايد نصب نمائيد چون در غير اين صورت نرم افزار دوم اجرا نمي شود.

http://tehranpic.net/images/7kq19zintwwovru6srof.jpg 

نحوه كار با برنامه:
1- ابتدا كابل RS232 را به رسيور و كامپيوتر متصل نمائيد.
2- رسيور را روي گزينه Twin ذخيره و قرار دهيد.
3- برنامه كه در داخل پوشه برنامه است را باز كنيد. (مطابق تصوير بالا)
4- در بالاي برنامه دو كادر قرار دارد كه در كادر اولي بايد آدرس سرور و در كادر دومي پورت سرور را وارد نمائيد. سرورهاي فعال برنامه را مي توانيد به صورت روزانه در بخش نظرات وبلاگ ايران ستلايت دريافت نمائيد. سرور را بايد در داخل برنامه وارد كنيد و به صورت دستي بنويسيد. (مي توانيد Copy و Paste هم كنيد.) پس از وارد كردن سرور در قسمت هاي مربوطه بايد روي گزينه Server Off كليك كنيد تا برنامه به سرور وصل شود. در صورتي كه مانند تصوير بالا گزينه Server On نمايش داده شود يعني برنامه به سروري كه وارد كرديد متصل شده است در غير اين صورت و دريافت هر پيغامي ديگر يعني برنامه به سرور وصل نشده است كه علت آن هم مي تواند غيرفعال شدن سرور و يا شلوغ بودن سرور وارد شده باشد.
5- در پايين گزينه Server Off بايد Com مربوط به كابلي كه از رسيور به كامپيوتر متصل نموديد را انتخاب كنيد و روي گزينه Tv Off كليك كنيد. در صورتي كه پس از كليك Tv Off به Tv On تبديل شود يعني كامپيوتر و اين برنامه Com را شناخته و قبول كرده است در غير اين صورت بايد خروجي هاي ديگر كامپيوتر خود را چك كرده و يا Com Port كامپيوتر خود را تنظيم نمائيد.
 در تصوير بالا مشاهده مي كنيد كه برنامه به سرور متصل و Com Port نيز فعال شده است. حال بايد روي يكي از كانال هاي كارتي ماهواره هاي نايلست يا عربست برويد و منتظر بمانيد تا كانال مربوطه پس از چند ثانيه باز شود كه همان طوري كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد نام كانالي كه هم اكنون رسيور روي آن قرار دارد به همراه ماهواره دريافت آن هم درج شده است كه در تصوير بالا كانال JSC Sport +2 (الجزيره اسپورت +2) در ماهواره نايلست با كدي كه مشاهده مي كنيد باز شده است.
براي خارج شدن از برنامه هم به هيچ وجه از دكمه ضرب در در بالاي برنامه استفاده نكنيد چون در صورت كليك بر روي اين دكمه برنامه به صورت پنهان باز مي ماند. براي خارج شدن يا بستن برنامه تنها از دكمه Exit كه در پايين برنامه وجود دارد استفاده نمائيد.
براي مشاهده بهتر تصوير روي آن كليك نمائيد.

اما كانال هايي كه با اين برنامه باز مي شوند:
در ماهواره نايلست واقع در 7 درجه غربي و ماهواره عربست (بدر) واقع در 26 درجه شرقي كليه كانال هاي كارتي با اين برنامه باز مي شوند. از جمله آن كانال ها مي توان به كانال هاي زير اشاره كرد:
JSC Sport +1 , +2 , +3 , +4 , +5 , +6 , +7 , +8 , +9 , +10
OSN & Show Time
Show Sport 1 HD , 2 , 3 , 4
OSN Cinema 1 , 2 , 3
Sky News , Fox News
Zee Tv , Zee Cinema , Zee News India
Super Movies , Show Movies , American Plus , Orbit News
ART Sport . ART Package
هم چنين اكثر كانال هاي ورزشي دو ماهواره Thor و Astra نير باز مي شوند.
در ماهواره هاتبرد هم اكثر كانال هاي ورزشي باز شده است. البته بايد بگم كه روز به روز به كانال هاي باز شده در ماهواره هاتبرد در حال اضافه شدن است. هم اكنون كانال هايي چون از پكيج هاي نوا , اسكاي ايتاليا , سيفرا و الجزيره اسپورت در اين ماهواره باز شده است.   
JSC Sport +1 , +2 , +3 , +4 , +5 , +6 , +7 , +8 , +9 , +10
Nova Sport 1 & 2
Canal + Sport
Discovery Science
National Geo
SKY Sport 1 & 2

با اين برنامه مي توانيد جديدترين فيلم هاي سينمائي هاليوود را از طريق ماهواره نايلست تماشا كنيد. مسابقات مهم فوتبال از جمله فوتبال باشگاه هاي اسپانيا , ايتاليا , آلمان , انگليس , فرانسه و ... فوتبال جام قهرمانان باشگاه هاي اروپا و ليگ اروپا , بازي هاي ملي (دوستانه و رسمي) را به صورت زنده از شبكه هاي ورزشي تماشا كنيد. مسابقات پرطرفدار كشتي كج را به صورت زنده ! از شبكه هاي اسكاي اسپورت و شواسپورت تماشا كنيد. كنسرت هاي هنرمندان مشهور جهان را به طور كامل ببينيد و ....

توجه داشته باشيد سرور فعال برنامه در فايلي به نام Server در پوشه برنامه قرار گرفته است. شما پس از دانلود مي توانيد سرور را هم كه در داخل خود برنامه موجود است را Copy و در قسمت مربوطه در برنامه Paste كنيد.
سرورهاي فعال اين برنامه را هر روز از بخش نظرات وبلاگ ايران ستلايت دريافت كنيد.

كپي فقط با ذكر نام ايران ستلايت

اميدوارم راضي باشيد.
در صورت داشتن سوال و يا هر گونه مشكلي در قسمت نظرات مطرح نمائيد.

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

من و تو 1 بالاخره در هاتبرد

http://tehranpic.net/images/n8vp4rvnd7d7lh4rp1.jpg 
 
تلويزيون من و تو 1 بالاخره از ماهواره هاتبرد روي اير رفت.

حتما خيلي از علاقمندان به اخبار ماهواره , اين تلويزيون و وعده هاي آن را مي شناسند و به خاطر دارند.  تلويزيون من و تو به قول مجري اين شبكه , يك شبكه متفاوت و امروزي براي سنين مختلف مي باشد. از جالب ترين برنامه هاي اين شبكه كه به زودي از آن پخش خواهد شد مي توان به برنامه آكادمي موسيقي گوگوش , خواننده پرآوازه و قديمي ايران اشاره كرد. برنامه هاي متنوع ديگري چون برنامه هاي تفريحي , ورزشي , اخبار , گزارش هاي متعدد و احتمالا فيلم و سريال در دستور كار اين شبكه براي پخش به چشم مي خورد. تلويزيون من و تو 1 به احتمال بسيار زياد شبكه دومي هم خواهد داشت. با توجه به آمدن عدد 1 در آخر اسم اين شبكه بايد منتظر شبكه دوم من و تو هم باشيم. اين تلويزيون از شهر لندن انگلستان پخش مي شود. هم چنين طبق اعلام سايت اين شبكه , تلويزيون من و تو از 28 اكتبر برابر با 6 آبان به صورت رسمي افتتاح و پخش برنامه هاي خود را آغاز خواهد كرد. هم اكنون اين شبكه از طريق يكي از فركانس هاي نسبتا قدرتمند ماهواره هاتبرد روي اير رفته است و در حال پخش لوگوي خود مي باشد. لازم به ذكر است روي فركانس اين شبكه , تلويزيون PDF نيز پخش مي شود.

مشخصات دريافت من و تو در هاتبرد:
Freq: 11317
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Manoto1 Tv

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

كدهاي فعال كانال هاي Persia Ca & RAI

http://www.tehranpic.net/images/oh1l2dlyc1rwzg2l4608.jpg 

كد هاي جديد پكيج RAI ايتاليا در ماه اكتبر وكد شبكه ايراني Persia Ca منتشر شد.

همان طور كه اطلاع داريد از مدت كوتاهي پيش شبكه اي با نام فارسي و به صورت كد شده از طريق ماهواره عربست (بدر) روي اير رفت. خيلي از دوستان خواستار انتشار كد اين شبكه بودند كه در اين مطلب كد فعال اين شبكه را براي علاقمندان قرار مي دهيم. گفتني است اين شبكه در اصل همان كانال MBC Persia است و تا به اين لحظه برنامه هاي اين تلويزيون را پخش مي كند. هم چنين اين شبكه فعلا تنها در ماهواره عربست قابل دريافت است و جز پكيج MBC مي باشد و هنوز در ماهواره نايلست روي اير نرفته است. 

Persia CA Badr-4@ 26° East
11919 H 27500
BISS
SID: 000A
Key : 12AB34F1CD56EF12


هم چنين كدهاي ماه اكتبر پكيج RAI در ماهواره هاتبرد فعال شد. علاقمندان به اين پكيج ايتاليايي مي تواندد از هم اكنون با وارد كردن كدهاي جديد به تماشاي اين كانال ها بنشينند. گفتني است اين پكيج از فركانس هاي 11766 و 10992 قابل دريافت است.

ident : 0030 
SECA
    Key : 485EF94CA74B12B8

هم چنين دوستاني كه در وارد كردن كدها مشكل دارند مي توانند سافتكم زير را به رسيور انتقال دهند.


در صورت داشتن سوال و يا مشكلي درباره كدها در قسمت نظرات مطرح نمائيد.

۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

رسا به صورت راديويي در دو ماهواره ديگر

http://iransatnews.persiangig.com/RASA.jpg 

تلويزيون رسانه سبز ايران در دو ماهواره ديگر روي اير رفت.

شبكه رسا كه متعلق به اصلاح طلبان حكومتي مي باشد به صورت راديويي از دو ماهواره هاتبرد و يوتلست W3A روي اير رفته است. اين شبكه مدتي پيش از طريق ماهواره تل استار 12 پخش برنامه هاي خود به صورت ماهواره اي را رسما آغاز كرد اين در حالي است كه پيش از اين تنها به صورت اينترنتي پخش ميشد. حال پس از استقبال كم از اين تلويزيون در تل استار 12 و درخواست هاي فراوان مردم ايران , اين شبكه به صورت راديويي در دو ماهواره پرطرفدار هاتبرد و يوتلست W3A قابل دريافت شده است. البته پخش راديويي اين شبكه فقط از ساعت 21:30 تا 23:40 در ماهواره هاتبرد قابل دريافت است اما در ماهواره يوتلست W3A صداي اين شبكه به صورت 24 ساعته پخش مي شود. 

مشخصات دريافت راديو رسا در يوتلست W3A:
Freq: 10720
POL: H
SR: 22000
Fec: 3/4
Radio Name: Rasa Radio

مشخصات دريافت راديو رسا در هاتبرد:
Freq: 12597
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Radio Name: GBTS1

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا از فركانسي جديد در عربست

http://tehranpic.net/images/gbdse9z4ysgbd4aqwexp.jpg 

تلويزيون هاي BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا از فركانس جديدي روي اير رفتند.

دو شبكه سياسي فارسي زبان صداي آمريكا و بي بي سي فارسي از فركانس جديدي در ماهواره عربست (بدر) روي اير رفتند. البته هنوز دليل پخش شدن از فركانسي ديگر در عربست كه فركانس سوم آن ها مي باشد از سوي اين دو شبكه مشخص نشده است. گفتني است اين دو شبكه در فركانس هاي 11013 و 11585 ماهواره عربست نيز پخش مي شوند و اين سومين فركانس آن ها در اين ماهواره است. لازم به ذكر است تلويزيون فارسي صداي آمريكا علاوه بر پخش از سه فركانس در عربست از دو فركانس در تل استار 12 و از يك فركانس از ماهواره هاي نايلست , آسياست , يوتلست W3A نيز پخش مي شود. تلويزيون فارسي بي بي سي نيز علاوه بر عربست از ماهواره هاي هاتبرد , تل استار 12 و يوتلست W3A نيز قابل دريافت است.

مشخصات جديد دريافت در عربست (بدر):
Freq: 11938
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: BBC Persian - Voa Tv Persian

تلويزيون فارسي زبان MBC Persia نيز از سومين فركانس خود در ماهواره عربست روي اير رفت. اين تلويزيون كه از پكيج MBC مي باشد به طور شبانه روزی جدیدترین و برترین فیلم های بین المللی را با زیر نویس فارسی روی ماهواره های عربست و نایلست پخش مي كند. البته به گفته مسئولان اين شبكه كه به طور صريح از اين تلويزيون هم پخش شد , اين شبكه به زودي از فركانس هاي قبلي خود در ماهواره هاي عربست و نايلست قطع خواهد شد و پخش برنامه ها به فركانس جديد منتقل مي شود. بنابراين تا چند روز آينده شاهد قطع شدن اين شبكه از فركانس 11919 عربست خواهيم بود. هم اكنون اين تلويزيون از فركانسي ديگر در ماهواره فوق روي اير رفته است. ضمن اين كه پخش برنامه هاي اين شبكه در فركانس 11938 ماهواره عربست نيز ادامه دارد.

مشخصات جديد دريافت در عربست (بدر):
Freq: 11585
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: MBC Persia

New Update: هر سه شبكه BBC فارسي , MBC Persia و صداي آمريكا هم اكنون از فركانس هاي جديد كه در بالا ذكر شد قطع شدند. اين فركانس ها براي تست بوده و پس از ساعتي پخش اين شبكه ها از آن قطع شدند و ديگر قابل دريافت نيست. 
 

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

PMC از فركانس آزمايشي ديگري در هاتبرد

http://tehranpic.net/images/3o8fiqt904nywb3ogovd.jpg 

تلويزيون PMC از طريق يكي ديگر از فركانس هاي هاتبرد روي اير رفت.

به گفته مديران اين تلويزيون , شبكه PMC Family از اول نوامبر به طور رسمي روي شبكه اي مستقل در ماهواره هاتبرد آغاز به كار خواهد كرد اين در حالي است  برنامه هاي PMC Family در روز براي ساعاتي از شبكه اصلي PMC Music پخش مي شود. اين شبكه هم اكنون از طريق يكي ديگر از فركانس هاي ماهواره هاتبرد به طور آزمايشي روي اير رفته است و در حال پخش برنامه هاي شبكه PMC Music مي باشد. هم اكنون PMC به طور آزمايشي از 4 فركانس در هاتبرد قابل دريافت است. در فركانس هاي 11604 و 12245 تنها لوگوي اين شبكه پخش مي شود و فركانس 11747 هم نيز فركانس اصلي اين شبكه است كه برنامه هاي آن به طور همزمان از فركانس 10971 نيز پخش مي شود. گفتني است نام شبكه PMC در فركانس آزمايشي خود در هاتبرد Test مي باشد و اين شبكه را بايد با اين نام در گيرنده ماهواره اي خود دريافت نمائيد. لازم به ذكر است فركانس جديد از كيفيت بهتري نسبت به دو فركانس آزمايشي ديگر PMC يعني 12245 و 11604 برخوردار است و در اكثر نقاط ايران بدون پارازيت دريافت مي شود.

مشخصات آزمايشي دريافت PMC در هاتبرد:
Freq: 10971
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: TEST

New Update: تلويزيون PMC از يكي از فركانس هاي آزمايشي خود در ماهواره هاتبرد به طور كلي قطع و برداشته شد. هم اكنون اين شبكه از فركانس 12245 كه چند روزي به صورت آزمايشي لوگوي خود را پخش مي كرد قطع شده است. پخش اين شبكه در 3 فركانس ديگر هم چنان ادامه دارد.

۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

MBC Persia در فركانسي جديد در نايلست و قطع شدن MTC از هاتبرد

http://tehranpic.net/images/v23ng6utl230stj49tc8.jpg 

تلويزيون هاي امام حسين , پيام افغان و MBC Persia از فركانس جديدي روي اير رفتند.

تلويزيون MBC Persia از پكيج MBC كه به طور شبانه روزی جدیدترین و برترین فیلم های بین المللی را با زیر نویس فارسی روی ماهواره های عربست و نایلست پخش مي كند , از فركانس جديدي در ماهواره نايلست روي اير رفت. اين شبكه ديروز هم از فركانس جديدي در ماهواره بدر 4 (عربست) روي اير رفته بود. هم اكنون اين تلويزيون از فركانس قبلي (12341) ماهواره نايلست نيز قابل دريافت است. تا به اين لحظه پخش اين شبكه به طور همزمان از دو فركانس در هر دو ماهواره عربست و نايلست ادامه دارد.

مشخصات جديد دريافت در نايلست:
Freq: 12380
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: MBC Persia

دو تلويزيون امام حسين و پيام افغان نيز از فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير رفتند. شبكه امام حسين كه جيره خور دولت ايران است و هزينه سنگين روي اير بودن اين شبكه را دولت ايران  تامين مي كند متعلق به امام سوم شيعيان مي باشد. اما جالب اين است كه يكي از مسئولان اين شبكه گفته است كه اين شبكه وابسته به جريان شيرازي بوده و از طريق آن ها حمايت مي گردد و به هيچ جناح دولتي وابستگي ندارد !!! شبكه پيام افغان نيز برنامه هاي خود را به زبان افغاني پخش مي كند و يكي از چند شبكه كشور افغانستان است. لازم به ذكر است اين دو شبكه در طي هفته گذشته از فركانس 11642 هاتبرد روي اير رفتند كه پس از چند روز از اين فركانس قطع شدند و هم اكنون نيز از يكي ديگر از فركانس هاي قوي ماهواره هاتبرد روي اير رفته و در حال پخش برنامه هاي خود مي باشند. گفتني است اين دو شبكه علاوه بر فركانس جديد از فركانس قبلي (10971) نيز قابل دريافت هستند.

مشخصات جديد دريافت در هاتبرد :
Freq: 11179
POL: H
SR: 27500
Fec: 3/4
Channel Name: Payam-E-Afghan - Immam Hussein Tv

شبكه هاي MTC و TI نيز از هاتبرد قطع شدند. شبكه ملي (MTC) چندي پيش در اطلاعيه اي به طور رسمي در شبكه خود اعلام كرده است كه به زودي از طريق ماهواره يوتلست W3A روي اير خواهد رفت. اين شبكه از ديروز از فركانس خود در ماهواره هاتبرد (10723) بنا بر دلايل نامشخصي قطع شده است. شبكه طپش سابق يا TI جديد نيز براي چندمين بار پياپي از ماهواره هاتبرد و فركانس 10971 قطع شده است. اين شبكه يك روز در ميان قطع و وصل مي شود و به دليل عدم تامين هزينه هاي مالي , به اين وضع دچار شده است. 

---------------------------------------------

اما همان طوري كه اطلاع داريد سايت فلايست كه سايت مخصوص ارائه فركانس هاي ماهواره هاي مختلف است و طرفداران زيادي را هم دارد چندي پيش باز هم مورد حمله دولت ايران و ف ي ل ت ر ي ن گ قرار گرفت.
با توجه به علاقه شما به اين سايت و درخواست شما عزيزان براي گذاشتن آدرس جديد و بدون ف ي ل ت ر در اين جا آدرس جديد را براي دوستان در ايران قرار مي دهم تا استفاده نمائيد.
هم چنين آدرس هاي جديد در قسمت پيوندهاي وبلاگ نيز قرار گرفت.



آدرس جديد سايت FlySat براي ايران:
www.iran.flysat.com
 

تغيير فركانس ديدار در هاتبرد

http://tehranpic.net/images/de2485pglowzgu2on7o.jpg 

تلويزيون ديدار در ماهواره هاتبرد تغيير فركانس داد.

تلويزيون ديدار كه مديريت آن را دكتر مورتون مظاهري بر عهده دارد از آمريكا پخش مي شود. اين شبكه كه مدتي پيش تغيير فركانس داده بود و از طريق فركانس 10815 ماهواره هاتبرد روي اير رفته بود از 27 سپتامبر به پخش برنامه هاي خود روي اين فركانس خاتمه داد و به طور كلي از اين فركانس قطع و برداشته شد. طبق اعلام تلويزيون ديدار كه در تصوير بالا گويا مي باشد اين شبكه از اول اكتبر يعني امروز از فركانس جديدي در ماهواره هاتبرد روي اير مي رود كه هم اكنون اين اتفاق افتاده است و اين شبكه در حال پخش برنامه هاي خود بر روي فركانس جديد مي باشد. گفتني است فركانس 10723 كه سيگنال جديد اين شبكه است كه در اكثر نقاط ايران با پارازيت دائمي رو به رو است و از كيفيت بسيار پائيني برخوردار مي باشد. هم چنين روي اين فركانس شبكه هاي جم موزيك و انديشه نيز پخش مي شوند.

مشخصات جديد دريافت ديدار در هاتبرد:
Freq: 10723
POL: H
SR: 29900
Fec: 3/4
Channel Name: Didar Global