iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

كد هاي فعال شبكه هاي RAI ايتاليا

http://www.tehranpic.net/images/oh1l2dlyc1rwzg2l4608.jpg

با توجه به در دسترس نبودن خبر خاصي در اين مطلب كدهاي جديد و فعال شبكه هاي كارتي براي استفاده شما عزيزان قرار مي دهيم:

اين كدها مربوط به پكيج RAI (راي) ايتاليا است كه مطمئنا بيشتر دوستان با اين پكيج و كانال هاي آن آشنايي كافي را دارند.
پكيج RAI در ماهواره هاتبرد پخش مي شود و با كدهاي زير از 5 كانال اين پكيج 4 كانال باز مي شوند.
شبكه هاي RAI 1 , RAI 2 , RAI 3 , RAI 4 شبكه هايي هستند كه با دادن كد هاي زير به راحتي در ماهواره هاتبرد باز مي شود.

مشخصات دريافت پكيج RAI در هاتبرد:
Freq: 10992 - 11766
POL: V
SR: 27500
Fec: 2/3

اما كدهاي ماه سپتامبر اين شبكه ها فعال شد. كدها بدين شرح است:

Ident: 0030
Index: 0c
3B18F5671AA9CB9D
سيستم كد شده اين كانال ها نيز Seca است.

اما دوستاني كه در وارد كردن كدها مشكل دارند مي توانند سافتكم زير را به رسيور خود انتقال دهند.


دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

علي جان سلام تومنو8282واردكردن كدها4رديف وجودداره آيابايداين كدهاي16رقمي روتوهر4رديف واردكنم يانه تو1رديف هم واردكنم كافيه,ضمنلامرسي ازوبلاگ خوبت

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

چون اين كدها 16 رقمي هستند بنابراين بايد فقط در همان رديف اول تمام كدها را وارد كنيد و تكرار لازم نيست.

موفق باشيد.

گلی گفت...

سافتکم این پست مربوط به چه کانالهایی است؟ فقط مربوط به کانالهای رای ایتالیا است؟

تازه كار گفت...

علي آقاسلام,من اين كدهاروتوريسور4622واردكرده ام ولي كانال بازنشد.علي جان مشكل گذاشت اين كدها16رقمي هست وبه سافتكم هم نيازنيست.ولي ديگه نميدونم بايدچيكاركنم اگه راهنمايي وجودداره لطفلادقيق توضيح بدين,تاحالايه باربه موفق شدن بازكردن كانالهاي كارتي نشدم.دوست دارم حداقل يه باراين كارروبكنم,مرسي ازشما

ناشناس گفت...

سلام علی اقا من سافتکن دانلود کردم و وقتی عدد 1 برای انتقال انها زدم نوشت data note found بعد ریسیور ری استارت شد ولی کانال هارو که فرکانس دادم کانال {رای ایتالیا} باز نکرد مشکل کجاست چکار کنم ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

گلي گرامي:

اگر به تيتر مطلب هم دقت كنيد متوجه مي شويد كه اين سافتكم و كدها فقط مربوط به شبكه هاي RAI ايتاليا است.

موفق باشيد.

ALI گفت...

تازه كار گرامي:

من در جواب به ناشناس گرامي در بالا هم توضيح دادم كه كدها مثل كدهاي پكيج بيس 32 رقمي نيستند كه مشكلي داشته باشيد اين كدها 16 رقمي هستند و فقط بايد در رديف اول قرار بگيرند و ساير رديف ها هم 0 باشند.
اما با توضيحاتي كه شما دادي من فكر مي كنم شما پچ رسيور را فعال نكرده ايد شما بايد بعد از وارد كردن و ذخيره كردن كد ها البته اگر درست وارد كرده باشيد پچ رسيور را فعال كنيد.
براي اين كار يك بار عدد 6969 را بزنيد كه در اين صورت از شما رمز مي خواد كه براي رمز دوباره همان عدد 6969 را بزنيد تا پچ فعال شود. (Patch ON)

موفق باشيد.

تازه كار گفت...

علي آقا من تمام اين كارهاروكه,گفتين انجام دادم ولي بازم كانال بازنشد,ضمنلاريسور4622اگه نسخه آخرين پچ رونداشته باشه واسه بازكردن كانال مشكلي هست

پريسا گفت...

سلام

ممنون از زحمات شما

كارتان پر ارزش است.

اگر ساير كدها را كه مربوط به اين سيستم

يا ساير سيستمها هستند ، به همين صورت

واضح و تفكيك شده در وبلاگتان قرار دهيد

هم موفقيت كد دهي بيشتر ميشود و هم ديگر به يك پايگاه ثابت و قدرتمند

در اين رابطه بدل ميشويد

تا كنون شما به اينصورت تفكيك شده و صحيح عمل نكرده بوديد.

موفق باشيد ، چون شايستگي داريد.

ALI گفت...

ناشناس از اصفهان گرامي:

ناشناس گرامي كدها به هيچ وجه مشكلي ندارند و من روي 5 مدل رسيور آن هم به صورت دستي امتحان كردم و هيچ مشكلي وجود نداشت. پس مشكل از كدها و سافتكم نيست چون هر دو تست شده و استاندارد هستند.
اما با توضيحي كه شما درباره مشكل خود داديد 2 احتمال وجود دارد:
اول اين كه شايد فلش مموري مشكل داشته و درست وارد نشده است.
دوم اين كه چون رسيور شما سافتكم هاي اختصاصي مي پذيرد بايد نام فايلي كه از حالت زيپ خارج كرديد (منظور همان سافتكم است) را به نام key_data.key تغيير دهيد و با اسم جديد يك بار ديگر امتحان كنيد.
اگر هر دو راه را رفتيد و باز هم مشكل داشتيد در صورت امكان يك بار با كابل و لودر سافتكم را به رسيور منتقل كنيد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

تازه كار گرامي:

من خودم هم همين مدل رسيور شما را دارم و واقعا نميدونم كه چرا شما نمي توانيد كانال ها را باز كنيد چون من خودم هم اين كانال ها و هم پكيج بيس را به راحتي در اين رسيور با كد دستي باز كردم.
در مورد پچ هميشه گفتم بهتر است كه هميشه آخرين پچ رسيور خود را انتقال دهيد تا بسياري از مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري رسيور حل شود. حدود 5 روز پيش آخرين پچ استرانگ 155p از طرف ويزكيد ارائه شد. من پيشنهاد مي كنم حتما به رسيور خود انتقال دهيد:
http://up.iranblog.com/Files3/4bc1cbd559c84db284f8.zip
شما اين پچ را انتقال دهيد و بعد دوباره كدها را وارد كنيد به احتمال 90 درصد كانال ها باز خواهد شد. در ضمن اين پچ خودش كانال هاي پكيج بيس را هم باز خواهد كرد.
در مورد بودن پچ روي رسيور يا نه هم بستگي به آخرين ورژن پچي كه به رسيور شما انتقال داده شده است دارد همان طوري كه گفتم آخرين ورژن 155p بود كه چند روز پيش ارائه شد شايد ورژن شما پايين تر باشد كه در اين صورت مشكلاتي از همين نوع براي شما به وجود مي آيد.
اگر باز هم نتوانستيد كانال ها را با كد دستي باز كنيد سافتكم را انتقال دهيد و ان قدر خود را به زحمت نيندازيد چون با سافتكم كانال ها به راحتي باز مي شوند.

با تشكر از پريسا گرامي

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام علی اقا اومدم بلا درنگ بگم دمتون گرم درسته ریسیور من داده ها را بصورت اختصاصی باز کرد تا key _data .key زدم کانال های رای ایتالیا باز شد این اولین باری بود که موفق شدم خودم کانال هارا باز کنم ما به خود کفایی رسیدیم کانال های کارتی حق مسلم ماست علی جون علی جون حمایتتت میکنیم ان شا الاه چشم استکبار کور تا غنی 100 کانال های کارتی هاتبرد به پیش میرویم بازم علی اقا دمت گرم {مطالب بالا جهت طنز بود جدی نگیرید} با سپاس ناشناس از اصفهان

parisa گفت...

سلام

ممنون از زحمات شما

كارتان پر ارزش است.

اگر ساير كدها را كه مربوط به اين سيستم

يا ساير سيستمها هستند ، به همين صورت

واضح و تفكيك شده در وبلاگتان قرار دهيد

هم موفقيت كد دهي بيشتر ميشود و هم ديگر به يك پايگاه ثابت و قدرتمند

در اين رابطه بدل ميشويد

تا كنون شما به اينصورت تفكيك شده و صحيح عمل نكرده بوديد.

موفق باشيد ، چون شايستگي داريد.

راستي اين كد امنيتي رو برداريد.

تاييد كلمه تاثيري ندارد كه ...

mina گفت...

سلام من همون کسی هستم که گفتم دو تا ریسیور دارم یکیش استارست 190 و دومیش آی کلاس 9595 اون پچی رو که دادین بهش انتقال دادم و کامل ریخت ولی سافتکم رو مینویسه ساپورت نمیشود فرمت مشکل از چیست ؟؟؟؟؟؟؟ با تشکر

ALI گفت...

>>> آخرين خبر <<<

فركانس تلويزيون رسا در تل استار 12 اعلام شد:


Satellite: Telstar 12
Frequency: 11.527 GHz
Polarisation: Vertical
Symbol Rate 1.6
FEC 2/3

همچنین مسئولین شبکه رسا زمان روی ایر رفتن این شبکه بر روی این کاهواره را تا 2-3 روز آینده اعلام کرده اند.

ALI گفت...

mina گرامي:

شما اگر چند مطلب بالا را نگاه مي كرديد من يك بار به ناشناس از اصفهان گرامي توضيح دادم. اين مشكل زماني به وجود مي آيد كه سافتكم مورد نظر استاندارد رسيور شما نباشد.
براي رفع مشكل نام فايلي كه از حالت زيپ خارج كرديد (منظور همان سافتكم است) را به key_data.key تغيير داده و دوباره فايل را در رسيور نصب كنيد.

موفق باشيد.

mina گفت...

بازهم سلام این کارو کردم ولی باز هم مینویسه unssoported چی کااااااااار کنم ؟؟؟ شما چجوری اسمشو تغییر دادین ؟؟ مگه منظورتون rename کردنش نیست ؟؟ موندم چی کار کنم دیگه

mehrdadsa گفت...

hi ali agha
man rai avordam.tnx
pishnahad:
to ye post amozeshe estefade az softcam ra bedid.intori kareton rahat tar mishea

پاسخ مینا گفت...

شاید شما همراه با تغییر نام پسوند فایل را هم تغییر دادی.نام را به همین صورت وارد کن با key. در آخرش key_data.key

ALI گفت...

mina گرامي:

دوست خوبمون در بالا پاسخ شما را دادند و دقيقا پاسخ من هم همين بود.
شما اين راه را برويد احتمالا اشتباه نام فايل را تغيير داده ايد.

Mehrdasa گرامي:

طريقه استفاده از سافتكم و انتقال آن به رسيور در رسيورها گوناگون است ولي من به تمام سوالات در اين باره در قسمت نظرات پاسخ دادم و نحوه انتقال سافتكم به بيشتر مدل ها توضيح داده شده است.

با تشكر از دوست ناشناس كه زحمت جواب دادن سوال را كشيدند.

موفق باشيد.