iransatellite

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

پكيج IRIB بار ديگر در عربست و 4 در فركانسي جديد

http://iransatnews.persiangig.com/Package%20Iran%202.jpg

پكيج IRIB براي چندمين بار پياپي تغيير فركانس داد.

كانال هاي دولتي و تلويزيوني پكيج جمهوري اسلامي براي چندمين بار از فركانس جديدي در ماهواره بدر 5 (عربست) روي اير رفته اند. فركانس 11881 كه فركانس قبلي اين پكيج در بدر 5 بود در طي دو روز گذشته فاقد سيگنال شد و به همين دليل اين پكيج به طور كلي از اين فركانس برداشته شد.
اما از دقايقي پيش شبكه هاي اول, دوم, سوم وچهارم صدا و سيما و هم چنين شبكه هاي تهران, خبر, آموزش و قرآن به همراه چند راديو دولتي بار ديگر اين بار از فركانسي قوي تر و بهتر از طريق ماهواره بدر 5 روي اير رفته اند.
حال بايد ديد كه آيا از روي اين فركانس نيز قطع خواهند شد يا خير ؟؟؟
نكته جالب اين است كه فركانس جديد مربوط به پكيج كانال ست (Canal Sat) مغرب است اما بيم آن تفاوت دارد.
طبق آخرين شنيده ها و خبرها احتمالا تمام شبكه هاي دولتي و استاني را در ماهواره هاي عربست و هاتبرد خواهيم ديد. اين اتفاق زماني خواهد افتاد كه دولت فركانس مناسبي براي پخش اين شبكه ها در دو ماهواره مذكور پيدا كند. البته دليل اين كار هم كاملا مشخص است, كم كردن بينندگان شبكه هاي ديگر ماهواره اي هم چون فارسي 1 و جذب دوباره مخاطب به شبكه هاي دولتي!! چيزي كه بايد ديد اتفاق خواهد افتاد يا خير ؟؟

مشخصات جديد دريافت پكيج IRIB در عربست :
Freq: 12322
POL: V
SR: 27500
Fec: 3/4
‍‍‍
Channel Name: IRIB TV 1, IRIB TV 2, IRIB TV 3, IRIB TV 4
Channel Name: IRIB TV 5, IRINN, Amouzesh TV, IRIB Quran


با تشكر از Mehrdasa گرامي


آخرين خبرها: شبكه هاي گروه مهاجر و PDF از فركانس قبلي خود قطع شدند.

شبكه هاي Iran MN TV , Iran FM TV, Iran TV Market,Iran PS TV, Persian Film و PDF Channel از فركانس 10853 قطع شدند و پخش برنامه هاي اين شبكه ها به فركانس جديد در ماهواره هاتبرد انتقال يافت.
شبكه Iran PS TV به فركانس 11054 تغيير فركانس داد. شبكه PDF به فركانس 11317 انتقال يافت و ساير شبكه ها هم به فركانس 11604 تغيير فركانس دادند.

New Update: شبكه 4 از فركانس 11054 ماهواره هاتبرد نيز روي اير رفت. اين شبكه هم اكنون از فركانس 10853 نيز در هاتبرد قابل دريافت است و از فركانس 11604 به طور كلي قطع و برداشته شده است.

New Update: شبكه PMC Music از فركانس 11013 ماهواره عربست (يروبرد 2) قطع شد.

دوستان توجه داشته باشيد كدهاي پكيج بيس فرانسه در مطلب قبلي در وبلاگ قرار گرفت از چهارشنبه شب باطل شده و سوختند. به زودي كدها و سافتكم جديد در وبلاگ قرار خواهد گرفت. (Down)

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات اين مطلب جواب داده شد.

۵۶ نظر:

ALI گفت...

دوست ناشناس (رسيور 4622) گرامي:
شما ابتدا عدد 8282 را بزنيد.
يك اسلات خالي را پيدا كن و بعد در آن سيستم كددهي Viaccess را پيدا كن.
سپس آيدنت كدها را وارد كن.
و در آخر هم كدهايي كه گذاشته شده را بزن. البته چون اين كدها بيش از 16 رقم هستند بايد به ترتيب ادامه كدها را در زير كدهاي رديف اول وارد كني.
اگر نتونستي كانال را باز هم باز كني يا مشكل داشتي سافتكم را انتقال بده راحت كانال ها ياز مي شوند.

با تشكر

ناشناس گفت...

دوست عزیز علی اقا من پشت ریسیور رادیدم چیزی به نام hdmi ننوشته بود مدل ریسیور من iclass9696pvr هست حالا باید چکار کرد لطفا راهنمایی کنید ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

ناشناس گرامي از اصفهان:

1-شما ابتدا آخرين پچ يا نرم افزار رسيور خود را از لينك زير دانلود كنيد:
http://www.speedyshare.com/files/23797330/29E3USB_CAS.rar
2بعد از دانلود نرم افزار را از حالت زيپ خارج كنيد و در داخل يك فلش مموري بريزيد و بعد به خروجي USB رسيور خود بزنيد.
3- بعد از اين كار مراحل زير را در رسيور خودت به ترتيب برو:
منو Menu
installation
transfer data
download from USB
بعد از رفتن اين مسيرها در قسمت آخر پچ خود را مي بيني روي آن OK كن و Yes بده تا انتقال پچ شروع بشه.
توجه داشته باش كه موقع انتقال پچ به رسيور اصلا فلش مموري رو از رسيور درنيار چون به رسيور آسيب ميزنه. بعد از انتقال پچ رسيور به صورت اتوماتيك رس استارت مي شود بعد از ري استارت شدن فلش مموري را مي تونيد دربياريد.

اما براي انتقال سافتكم يعني همين فايلي كه در وبلاگ براي دانلود گذاشته شده است بايد همه اون مراحلي كه براي انتقال پچ گفتم را بري فقط در آخر به جاي اين كه روي پچ ok كني و Yes بدهيد بايد فقط عدد 1 را بزني تا سافتكم به صورت اتوماتيك به رسيور منتقل شود. اين كار چند ثانيه بيشتر طول نمي كشد.

اين ها مراحل انتقال پچ و سافتكم به رسيور شما بود فقط با دقت مراحلي كه گفتم را برويد به راحتي مي توانيد كانال هاي خود را باز كنيد.

توجه كنيد براي باز كردن كانال ها اول پچ را به رسيور انتقال دهيد و بعد سافتكم را انتقال دهيد. (طبق آموزش بالا)

دوست من درباره كانال هاي سكسي هم كه سوال كرده بودي بايد بگم 2 كانال سكسي با اين كار باز مي شوند شبكه هاي Dorcel Tv و XXL كه در وبلاگ هم به آن اشاره كردم اين دو شبكه مي باشد. فركانس و ساير مشخصات آن هم در قسمتي كه به ليست كانال هاي باز شده اشاره كردم موجود است.

موفق باشيد
با تشكر از نظرات تمام دوستان عزيز

ALI گفت...

ناشناس گرامي (رسيور X50):
اين مدل از رسيورها حدود 2 سال است كه ديگر ساپورت نمي شود و پچ جديدي برايش نمي آيد. بنابراين شما نمي توانيد رسيور خود را آپگريد كنيد و يا پچ و نرم افزار به آن انتقال دهيد.

اما براي انتقال سافتكم بايد ابتدا دكمه USB در كنترل خود را بزنيد كه در اين صورت وارد منوي يو اس بي مي شويد روي سافتكم مورد نظر رفته و ok مي كنيد تا سافتكم به رسيور منتقل شود. (قبل از آن بايد سافتكم از حالت زيپ خارج شده باشد و به فلش مموري انتقال داده شود.)

موفق باشيد

ناشناس گفت...

سلام علی اقا من رفتم اونجایی که نوشته بود دانلود سافنکن سایت باز کردم سایت پرشین گیگ بود در قسمت دانلود که زدم یک ثانیه هم طول نکشید فایلی به شکل زیپ شده روی دسک تاپ ظاهر شد بهد من با موس فایل از زیب گرفتم اوردم روی دسک تاب شکل یک ور ق کاغذ که شگل یک مکعب روش همین درست دانلود کردم از زیپ خارج کردم من زیاد وارد نیستم لطفا راهنمایی کنید با توجه به اینکه من از اینترنت diul up استفاده می کنم یعنی کامل دانلود شده چون زمانش خیلی کم بود وقتی روش کلیک میکنم می نویسهare you sure you want to add infor masion in c document راستی اول فرکانس کانال هارو وارد کنم بعد مراحل بالا رو انجام بدم این کدهایی که نوشتید کی وارد کنم اصلا نیاز به وارد کردن انها هست یا طبق مراحل بالا باز می شود راستی من یکم تازه کارم و ناشی بار اولم این کارا رو میکنم اگه خراب بشه چه مشکلی برا ریسیور پیش میاد ارزش ریسک داره شما چی پیشنهاد میکنید با سپاس ناشناس از اصفهان

ناشناس گفت...

علي آقامنم كدها روطبق دستورواردكردم ولي كانال بازنشد:ضمنلاازسافتكم هم نميتونم استفاده كنم.به طوردستي راهي ديگه اي نيست ياكه شايداين كدها سوخته باشن.

ناشناس گفت...

سلام علی آقا میشه بگین کدهای پکیج Bis را چگونه به صورت دستی وارد کنم رسیور من Mediastar Hi Tech هست

ناشناس گفت...

لطفا اسامی و کدهای شبکه های پخش کننده مسابقات فوتبال لیگ های انگلیس و اسپانیا و ایتالیا و آلمان و فرانسه و پرتغال را در سایت قرار دهید
در ضمن کدهای 32 تایی را چگونه در قسمت 16 تایی قرار دهیم؟
با سپاس

ناشناس گفت...

از آریامهر و رسا چه خبر؟

ناشناس گفت...

علی اقا متن بالا را لطفا بخوانید ببینید کارهایی که انجام دادم درسته منظورم چند متن با لاست چند روز منتظر جوابم زودتر جواب بدید ممنون میشم ناشناس از اصفهان

ALI گفت...

ناشناس گرامي از اصفهان:

دوست من شما درست دانلود كرديد. سافتكمي كه از حالت زيپ خارج كرديد دقيقا به همان شكلي است كه گفتيد. ربطي هم به اينترنت كم سرعت ندارد چون حجم اون فايل 2 كيلوبايت بيشتر نبود و كمتر از ثانيه دانلود ميشد. بنابراين شما فايل را به درستي از اينترنت دانلود و از حالت زيپ خارج كرديد.
در ضمن توجه داشته باشيد كه فايلي كه از حالت زيپ خارج كرديد را روي كامپيوتر اجرا نكنيد چون در صورت اجرا همان پيغامي مي آيد كه اشاره كرديد البته مشكل و خطري براي كامپيوتر شما به وجود نمي آيد. اون پيغام زماني خواهد آمد كه شما برنامه باز كردن سافتكم را در كامپيوتر نداشته باشيد. بنابراين احتياجي به باز كردن سافتكم نداريد.
كدهايي را كه در وبلاگ قرار دادم را هم شما اصلا به آن ها توجه نكنيد چون سافتكمي كه شما دانلود كرديد همان كدها است فقط من كار شما را راحت كردم و به جاي اين كه وقت خود را تلف كد دادن به صورت دستي به رسيور كنيد من همه آن كدها را در فايلي به نام سافتكم گذاشتم تا كار شما راحت تر شود. بنابراين اصلا به كدهاي وبلاگ توجه نكنيد.
دوست من به هيچ وجه مشكلي براي رسيور شما به وجود نمي آيد و خراب هم نخواهد شد. شما به دقت و مرحله به مرحله دستوراتي كه در بالا ذكر كردم را برويد هيچ مشكلي به وجود نخواهد آمد.
در ضمن ابتدا اون مراحلي كه در بالا ذكر كردم را برويد و بعد فركانس ها را وارد كنيد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي كه نمي توانيد از سافتكم استفاده كنيد:

دوست من اين كدها عمر بسيار بالاتري نسبت به كدهاي ديگر و يا كدهايي كه قبلا در وبلاگ ايران ست لايت قرا مي گرفت دارند بنابراين اين كدها به هيچ وجه تا به اين لحظه باطل نشده و نسوختند چون خود بنده بدون مشكل در حال استفاده از اين كها هستم.
دوست من شما مطمئنا كدها را اشتباه وارد كرديد يا در جاي مناسب خود وارد نكرديد كه كانال ها باز نشدند.
اگر نمي خواهيد از سافتكم استفاده كنيد مدل رسيور خود را به طور كامل در قسمت نظرات وبلاگ ذكر نمائيد تا شما را راهنمائي كنم.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي كه درخواست شبكه هاي پخش مننده ليگ هاي اروپايي را داشتيد:

دوست من كدهاي 32 رقمي را در اكثر رسيورها بدين ترتيب وارد مي كنند:
شما ابتدا 16 رقم اول را وارد كنيد ببينيد كانال باز مي شود يا خير ؟
اگر كانال باز نشد 16 رقم اول را پاك كرده و به جاي آن 16 رقم دوم را وارد كنيد.
بدين ترتيب كانال ها باز مي شوند. اگر راه هاي بالا را هم امتحان كرديد ولي كانال ها باز نشدند سافتكم را به رسيور خود انتقال دهيد تا به راحتي تمام كانال ها باز شوند.
در صورت داشتن مشكل ديگري مدل رسيور خود را به صورت كامل در قسمت نظرات وبلاگ ثبت كنيد تا شما را بيشتر و بهتر راهنمائي كنم.

اما در رابطه با شبكه هاي پخش كننده ليگ هاي معتبر اروپايي هم بايد عرض كنم ليگ برتر انگليس را يك شبكه در ماهواره تركست نشان مي دهد كه با دادن كد بيس به راحتي باز مي شود. شبكه هاي ابوظبي اسپورت و اسكاي اسپورت هم ليگ انگليس را پوشش مي دهند اما با دادن كد باز نمي شوند.
ليگ سري آ ايتاليا را شبكه هاي ورزشي الجزيره اسپورت در ماهواره هاي هاتبرد, نايلست و عربست پوشش مي دهد كه خيلي كم براي اين شبكه ها كد مي آيد اما اگر كدي منتشر شود مطمئنا در وبلاگ قرار خواهد گرفت. البته كدهاي اين شبكه خيلي زود مي سوزد. شبكه اسكاي اسپورت در هاتبرد هم ليگ ايتاليا را پوشش مي دهند اما با دادن كد باز نمي شوند و اصلا براي اين شبكه ها كدي منتشر نمي شود.
ليگ اسپانيا را هم شبكه هاي الجزيره اسپورت در 3 ماهواره اي كه در بالا ذكر شد پوشش مي دهند كه توضيحات لازم درباره اين شبكه داده شد.
ليگ فرانسه هم بيشتر شبكه هاي عربي در ماهواره هاي نايلست و عربست به صورت رايگان بازي هاي مهم را پوشش خواهند داد. شبكه هاي ابوظبي اسپورت 1 و 2, كويت اسپورت و الجزيره اسپورت 1 و 2 از جمله اين شبكه ها هستند. ضمن اين كه شبكه هاي پكيج سيفرا در ماهواره هاتبرد هم اين ليگ را پوشش مي دهند اما با كد دستي باز نمي شوند.
ليگ آلمان هم به صورت رايگان از شبكه هاي دبي اسپورت در ماهواره هاي نايلست و عربست پخش مي شود.
ليگ پرتغال هم خيلي كم از شبكه هايي كه به سمت ايران پخش مي شوند نشان داده مي شود اما بازي هاي مهم اين ليگ را شبكه هاي الجزيره اسپورت در نايلست , عربست و هاتبرد پوشش مي دهند.

در كل اگر مي خواهيد مسابفات فوتبال در ليگ هاي اروپايي را تماشا كنيد بهترين راه استفاده از شرينگ اينترنتي و ماهواره اي است كه در مطلب هاي گذشته درباره آن در وبلاگ صحبت شده است.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي كه درباره دو شبكه ماهواره اي سوال كرده بوديد:

دوست گرامي طبق آخرين خبرها تلويزيون آريامهر به دنبال جمع آوري كمك هاي مردمي و پول است. به همين دليل پخش برنامه هاي خود را به سمت ايران, اروپا و خاورميانه متوقف كرده است. اما طي آخرين خبرها اين شبكه اگر نتواند مخارج لازم براي پخش تصويري را تامين كند به صورت راديويي به زودي از طريق ماهواره يوتلست W3A روي اير خواهد رفت.

اما شبكه رسا كه متعلق به مخافان جمهوري اسلامي است و از رهبراني چون ميرحسين موسوي حمايت مي كند طبق آخرين شنيده ها به زودي از طريق ماهواره قابل دريافت خواهد بود. پيش از اين پخش اينترنتي اين شبكه آغاز شده است. هنوز مسئولان اين شبكه فركانس يا ماهواره مورد نظري را براي پخش در ماهواره اعلام نكرده اند اما شنيده ها حاكي از آن است كه به زودي اين شبكه را در ماهواره يوتلست W3A خواهيم ديد.
در صورت رسيدن خبر هاي صريح تري از اين شبكه ها در وبلاگ اعلام خواهد شد.

موفق باشيد.

عشق كد گفت...

علي جان سلام من ازسافتكم استفاده نميكنم.مدل رسيورمن
4622Xllهم
هست كدها روهم تومنو8282واردميكنم ولي كانال بازنميشه.ميشه يه دفعه دقيق توضيح بدين بايدچيكاركنيم.به عنوان مثال,كديكي ازكانالهاروبگين و
دررابطش توضيح بدين.مرسي ازوبلاگ خوبتونFA

ارشك گفت...

سلام به علي آقابااين وبلاگ خوب وبه روزش:علي جان مدل ريسورمن هم4622هست.من هم بابازكردن كانالها مشكل دارم:ضمنلاازسافتكم هم استفاده نميكنم

تازه كار گفت...

آقاعلي سلام:مدل ريسورمن4622هست وبااين كدها موفق به بازكردن هيچكدوم ازكانالها نشدم,شايدكدهارواشتباه واردميكنيم,پيشنهادميكنم فركانس وكدهريك ازكانالهارويك جاتايپ كني تابچه هاگيج نشن,به,هرحال,مرسي ازوبلاگ خوبت تامايادبگيرم كدها سوخته!

ALI گفت...

عشق كد, ارشك و تازه كار گرامي:

دوستان من خودم همين نوع رسيور يعني 4622XII را دارم و كانال ها را بدون مشكل دريافت مي كنم.
شما مي توانيد به جاي دادن كد دستي و انتقال سافتكم از آخرين پچ يا نرم افزار رسيور خود استفاده نمائيد تا هم كانال ها باز شوند و هم فرمت جديد Mpeg براي ضبط كردن فايل هاي ويدئويي در رسيور و تماشاي آن بدون نرم افزار و تبديل كننده خاصي در كامپيوتر به رسيور شما اضافه شود.

براي اين كار ابتدا آخرين پچ را از لينك زير دانلود كنيد:
http://up.iranblog.com/Files1/8f06746c96234ec1ac40.rar
سپس فايل را از حالت زيپ خارج كرده و به يك فلش مموري انتقال دهيد.
فلش مموري را با رسيور خود بزنيد و مراحل زير را در رسيور دنبال كنيد:
منو Menu
USB
Date Trandfer
در اين قسمت روي پچ ok كرده تا انتقال پچ به رسيور منتقل شود. بعد از اتمام انتقال پچ رسيور به طور اتوماتيك ري استارت مي شود.
حالا روي يكي از كانال ها مثلا روي كانال Action برويد و عدد 6969 را وارد كنيد سپس دوباره 6969 را به عنوان رمز وارد كنيد تا پيغام Patch On روي رسيور ظاهر شود.
حالا كانال هاي پكيج بيس فرانسه باز شده اند.

اين روش انتقال پچ بود كه به نظر من خيلي بهتر از سافتكم و كد است. اما روش دادن كد دستي هم در اولين نظر همين قسمت توضيح داده شده است. روش انتقال سافتكم هم در وبلاگ توضيح داده شده است.
دوستان گرامي كدها به هيچ وجه باطل و نسوخته اند و خود بنده در حال استفاده كردن از آن هستم.
هم چنين چون سيستم اين كدها Viaccess مي باشد بنابراين امكان دادن كدي جدا براي هر كانال وجود ندارد و بايدذ تمام كدها را با هم وارد كنيد تا كانال ها باز شوند.
فركانس , كد و نام كانال ها هم در وبلاگ ذكر شده است.

اگر سوال ديگري هم داشتيد در قسمت نظرات دكر كنيد تا در كمترين زمان ممكن به آن پاسخ داده شود.
با تشكر از تمام كساني كه به وبلاگ ما لطف دارند.

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام
ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید .با سپاس فراوان
1-سافتکم یعنی چه؟
2-سافتکم یا کدها چه مدت اعتبار دارند؟
3- رسیور من استارست sr550 -super می باشد. روش کار بااین دستگاه چگونه است؟


سلام دوباره:
1-ایا لازم است که هم کدها وهم سافتکم به رسیور وارد شوند ؟ یایکی از انها کافیست.

qw1234

ناشناس گفت...

ببخشيد اين پچ براي x95 هم موجود هست يا نه يني ميشه بذاريد كه وقتي ضبط ميكنيم mpeg باشه؟

ناشناس گفت...

سلام,من همین مراحل انتقال پچ را قبلا برای رسیور آی کلاس 9191 انجام دادم ولی بعد از ریستارت شدن رسیور تمام کانالها حذف شدن و به تنظیمات اولیه کارخانه بازگشت!آیا با انتقال سافتکم چنین اتفاقی نخواهد افتاد؟(لطفا اگر نکته خاصی ممکنه باشه گفته شود تا به مشکل نخوریم)
قبلا که رسیور استارست داشتم یک بار آنرا پچ کردم که بعد از آن ترتیب کانالها تغییر کرد وقتی سوال کردم گفته شد ترتیب کانالها به صورتیکه در پچ ساخته شده منتقل میشود و شما برای حفظ کانالهای خودتان باید گزینه ای را از تنظیمات داخل منو تغییر دهید

ناشناس گفت...

دوست عزیز علی اقا از اینکه باز هم مزاحم می شوم عذر می خوام یک مشکل من سافتکن روی فلش ریختم مراحل بالا را انجام دادم فقط وقتی ok را میزنم که انتقال صورت بگیره ریسیور پیغام میدهد فایل قابل اجرا نمی باشد باتوجه به اینکه گفتید مراحل دانلود و خارج کردن از زیپ درسته کجای کار لنگه راهنمایی کنید ممنون میشوم ناشناس از اصفهان مدل ریسیور من iclass9696pvr

ALI گفت...

ناشناس گرامي (رسيور آيكلاس 9191):

در رابطه با مشكل شما بايد عرض كنم كه شما قبل از انتقال پچ در رسيور هاي آيكلاس و استارست خود بايد حتما يك بك آپ (Back Up) بگيريد و بعد پچ به رسيور انتقال دهيد. در اين صورت كانال هاي شما به هيچ وجه حذف نمي شوند و رسيور به حالت كارخانه اي برنمي گردد.
در رابطه با تغيير جاي كانال ها هم اين تغيير جاها همان طوري كه گفتيد به صورتي كه در پچ تعريف شده و ساخته شده اند صورت و انجام مي شود. و در رسيور هم هيچ گزينه اي مبني بر غير فعال كردن تغيير محل كانال ها وجود ندارد.
در رابطه با سافتكم انتقال سافتكم به رسيورهاي آيكلاس هيچ مشكلي از قبيل حذف كانال ها, بازگشت رسيور به تنظيمات كارخانه اي و تغيير محل و جاي كانال ها به وجود نمي آورد. لازم نيست بك آپ هم كنيد. لك آپ كردن را فقط قبل از انتقال پچ انجام دهيد.
براي انتقال سافتكم كارهاي زير را انجام دهيد:
ابتدا سافتكم را كه در وبلاگ است را دانلود كرده و از حالت زيپ خارج نمائيد و بعد به يك فلش مموري انتقال داده و فلش مموري را به USB رسيور خود بزنيد.
بعد از انجام اين كارها مراحل زير را در رسيور خود دنبال كنيد:
منو Menu
installation
transfer data
Download from USB
در اين قسمت روي سافتكم رفته و عدد 1 روي كنترل رسيور را بزنيد. در اين لحظه پيغامي به شما مي دهد آن را تاييد كنيد تا انتقال سافتكم به رسيور انجام شود. لازم به ذكر است اين انتقال چند ثانيه بيشتر طول نمي كشد.
حالا سافتكم به رسيور منتقل شده است بيرون از منو بياييد و روي يكي از كانال هاي پكيج بيس مانند كانال Action برويد چند ثانيه صبر كنيد تا كانال باز شود.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي (رسيور X95):

دوست من خير فقط مدل هاي جديد استرانگ قابليت ضبط كردن ويدئو با فرمت Mpeg را دارند و اكثر رسيورهاي استارست از جمله X95 فقط با فرمت Ts ضبط مي كنند.
آخرين پچ رسيور شما در لينك زير موجود است ابتدا دانلود كنيد:
http://www.speedyshare.com/files/23205114/SR-X95USB_V1.91-2010-07-01.rar
از حالت زيپ خارج كنيد و به فلش مموري انتقال دهيد و فلش مموري را به USB رسيور بزنيد.
سپس مراحل زير را در رسيور خود دنبال كنيد:
دكمه آبي روي كنترل را بزنيد.
در اين صورت وارد بخش USB مي شويد.
با دكمه چپ و راست كه براي كم و زياد كردن صداي شبكه ها است قسمت Sofware را پيدا كنيد.
حالا روي پچ برويد و ok كنيد پيغامي مي آيد كه بايد تاييد كنيد تا پچ انتقال يابد.
حالا پچ منتقل شده است روي يك از كانال هاي پكيج بيس مانند كانال Action برويد و چند ثانيه صبر كنيد تا كانال باز شود.
لازم به ذكر است اگر آخرين پچ را انتقال دهيد ديگر نيازي به انتقال سافتكم و يا دادن كد دستي نيست چون شبكه ها با پچ باز مي شوند.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي از اصفهان:

دوست من شما به آموزشي كه بهتون گفتم دقت نكرديد. وقتي روي سافتكم مي رويد بايد عدد 1 روي كنترل را بزنيد تا انتقال سافتكم انجام شود.
شما به اشتباهي Ok را مي زنيد كه به همين دليل اون پيغام را مي دهد.
اگر عدد 1 را بزنيد كار انتقال سافتكم درست انجام مي شود.

موفق باشيد.

ALI گفت...

ناشناس گرامي (qw1234) كه چند سوال كرده بوديد:

1- سافتكم فايلي است كه در آن كدهاي فعال كانال ها قرار دارد و با انتقال فايل به رسيور باعث باز شدن تعدادي كانال مي شود.
2- اعتبار اين كدها به هيچ وجه معلوم و مشخص نيست تا كي باشد. شايد 1 ساعت ديگر بسوزد و شايد هم تا آخر سال كار كند. اما در حال حاضر اين كدها فعال مي باشند.
3- براي انتقال سافتكم به اين رسيورها بايد مراحل زير انجام شود:
ابتدا لودر Key Editor را دانلود كنيد.
http://www.speedyshare.com/files/23676007/KeyEditor1.2.zip
بعد رسيور را به وسيله كابل اتصال كه RS232 نام دارد به كامپيوتر متصل كنيد.
در لودر گزينه Softcam را انتخاب كنيد.
بعد سافتكم را در لودر فرخواني كرده و از طريق لودر به رسيور منتقل كنيد.
بدين ترتيب شما سافتكم را به رسيور خود انتقال داديد.
توجه داشته باشيد پس از پايان انتقال سافتكم به رسيور كابل را دربياوريد و لودر را هم ببنديد.
حال روي يكي از كانال هاي پكيج بيس مانند كانال Action برويد و چند ثانيه صبر كنيد تا كانال باز شود.
توجه داشته باشيد اين مدل از رسيور هاي استارست ديگر ساپورت نمي شود و پچ يا نرم افزار جديدي هم برايش نمي آيد.
4- خير دوست من فقط كافي است يكي از آن ها را انتقال دهيد. يا كد يا سافتكم. پيشنهاد مي كنم سافتكم را انتقال دهيد چون دادن كد دستي وقت زيادي مي گيرد.

موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام دوستان رسیورم استارست 1500 ام کا 2 هست ایا این نوع رسیورم کد کیگیره؟با تشکر

ناشناس گفت...

سلام وعرض ادب:
علی اقا توضیحات شما مبسوط وگویا بود تشکر می کنم.
درمورد انتقال سافتکم تی وی من پورت مخصوص usb رادارد .به نظرت میشه از اون استفاده کرد البته key editor هم مطرح است؟ حدس می زنم نمیشه! درست می گم؟
در مورد نرم افزاروپچ توضیح بیشتری بده ایانرم افزار همان فایلی است که برای اپگرید کردن به کار می اید؟ و پچ یه فایل کوچکتر برای تکمیل اپگرید!
یک سایتی جایی معرفی کنید که بتوانم
اطلاعات مربوط به ماهواره ومطالب حواشی اون رو بیشتر یاد بگیرم
باز هم ممنون.
qw1234

ارشك گفت...

درود

اميدوارم كه پيروز باشيد

از آنجا كه فردي باز هم با نام ارشك

بجاي بنده پيام گذاشته است خواستم اين

موضوع را تذكر دهم.

در ضمن با تقاضاي بيشتر از استاد قائم مقامي ميتوانيم ايشان را به پخش
تصويري رسانه ي پرشين تشويق كنيم.

باميد آزادي ايران

mehrdadsa گفت...

shabake 4 az 11604 bardashte shod

mehrdadsa گفت...

shabake 4 az 11604 bardashte shod

میلاد1 گفت...

|||| ملی ستلایت نیوز راه اندازی شد|||

هموطنان گرامی ملی ستلایت نیوز راه اندازی شد.

آدرس های ملی ستلایت نیوز:


www.mellisatnews.com

www.mellisatnews.org

www.mellisatnews.blogspot.com

لطفا آدرس های ملی ستلایت نیوز را به دیگران بدهید.

میلاد1 گفت...

با درود.علی گرامی بزودی وبلاگ شما را لینک خواهم کرد در ملی ستلایت نیوز.لطفا شما هم اگر می شود لینک " ملی ستلایت نیوز " را در قسمت لینک ها قرار دهید:

www.mellisatnews.com

علی جان آدرس جدید وبلاگ ایران آزاد خبر هم هست:

www.iranazadkhabar5.tk



با سپاس فراوان

عشق كد گفت...

علي جان يعني شماميگين براي بازكردن يك كانال به عنوان مثالABبايدتمام كدهاي كه تووبلاگ گذاشتي روتوريسورواردكيم تاABبازبشه.

ناشناس گفت...

علي جان سلام:من اگه بخام ازپكيج فرانسه فقط 4تاكانالشوداشته باشم.حتملابايدكدهاي كانالهاي ديگرروهم واردكنم تاكانال موردعلاقم بازبشه.لطفادقيق ترتوضيح بدين.به عنوان مثال كدكانال اكش باكدABفرق ميكنه

تازه كار گفت...

حداقل همينجا توقسمت نظرها روش بازكردن يه كانال روتوضيح بدين تايادبگيريم.كامپيوترم خراب شده ونميتونم ازپچ وسافتكم استفاده كنم.به روش دستي ميشه توضيح بدين مدل ريسيورXll 4622
هست.درضمن اگه بخام يك كانال روبازم كنم مجبورم كدهاي كانالهاي ديگرم واردكنم.اگه اينجوري باشه وقت گيره پس ديگه نميخادتوضيح بدين.مرسي

ALI گفت...

ناشناس گرامي (qw1234):

اگر منظورتون پورت تلويزيون بود خير دوست من اصلا انتقال سافتكم ربطي به تلويزيون ندارد. پورت تلويزيون چيزي جداگانه است فقط براي خود تلويزيون كه شما مي توانيد عكس, فيلم يا آهنگ هاي دلخواه را داخل فلش مموري ريخته و به پورت USB تلويزيون بزنيد و اون ها را از طريق تلويزيون خود تماشا كنيد.
اما پورت USB رسيور كاملا با پورت تلويزيون تفاوت دارد و به هيچ وجه سافتكم را نمي توان از طريق تلويزيون به رسيور انتقال داد. اين كار فقط براي رسيورهايي است كه جلوي رسيور خود پورت USB داشته باشند. اما رسيور شما به دليل قديمي بودن ندارد.
بنابراين تنها راه شما براي انتقال سافتكم و باز كردن كانال ها همان روشي است كه در بالا اشاره كرده بودم.
نرم افزار و پچ هيچ تفاوتي با هم ندارند در اصل نرم افزار رسيور همان پچ است و برعكس. اگر شما دقت كرده باشيد من در مطلب هاي خود گفتم نرم افزار يا پچ رسيور يعني اين دو يكي است. نرم افزار يا پچ براي آپگريد كردن رسيور به كار مي رود كه با اين كار تعدادي كانال باز مي شود و يك سري از مشكلات و نواقص رسيور برطرف مي شود. هر ماه هم پچ يا نرم افزار جديدي مي آيد. همان طوري كه عرض كردم براي رسيور شما به دليل ساپورت نشدن از طرف شركت ديگر پچ يا نرم افزار جديدي نمي آيد و آخرين پچ را من در بالا گذاشته بودم.
در مورد معرفي سايت هم بايد بگم كه سايتي ايراني و فارسي كه اطلاعات ماهواره اي بدهد وجود ندارد. اما بعضي از سايت ها كه به فروم يا تالار معروف هستند اغلب اطلاعات خوبي مي دهند و فضاي جالبي هم دارند.
اگر مايل بوديد در قسمت لينك هاي وبلاگ لينكي به نام پارس ست گذاشته شده است كه مي توانيد از آن سايت ديدن و بازديد كنيد.

موفق باشيد.

ALI گفت...

عشق كد, ناشناس و تازه كار گرامي:

اگر توجه كرده باشيد من بارها قبلا اعلام و اشاره كرده بودم كه سيستم اين پكيج Viaccess مي باشد يعني چند رديف كد براي چندين كانال.
شما مطمئنا منظورتون اين هست كه براي هر كانال كد جداگانه اي بدهم. مثلا براي كانال AB يا Action كدي جدا بدهم تا بتوانيد فقط اون كانال مورد نظرتون را باز كنيد. اما همان طوري كه عرض كردم اين دست من نيست سيستم اين شبكه ها طوري است كه با يك كد جدا و چند كاراكتري باز نمي شوند و شما بايد حتما تمام كدها را وارد كنيد تا هم شبكه مورد نظر شما و هم ساير كانال هاي پكيج مربوطه باز شوند.
پس بنابراين به هيچ وجه نمي شود براي هر كانال كدي جداگانه داد تا كانال باز شود.
اما در رسيور هاي استرانگ و به خصوص مدل 4622XII فكر نمي كنم دادن اين كدها سخت باشد. شما يك آيدنت مي دهيد و بعد پشت سر هم كدها را وارد مي كني كه كار آن چنان سختي نيست.
بار ديگر عرض مي كنم آموزش دادن كد دستي به اين مدل از استرانگ در اولين نظر همين صفحه داده شده و نوشته شده است. اگر صفحه را بالاتر ببريد و نظر اول را نگاه كنيد متوجه خواهيد شد.
در صورت سوال و كمك ديگري من در خدمت شما خواهم بود.

موفق باشيد.

VvV گفت...

ba Salam khedmat e doostan e golam
SOali ke dashtam mikhastam bedo0nam in code ha ta KEI ACtive hastan..
yekkam dir didam in postetoon o mikhastam bebinam aRzZesh dareW CODE ha ro0 alan vared konam ..?!
ya Waisam Code haye JAdidi bian..
dar ASl soal e man in e ke..
in CODE ha BAraye CHand ro0zZ in SHABAKE haro0 bazZz mikone..?!
BA TASHAKKOR !:D:X!TnXx!

ALI گفت...

VvV گرامي:

اين كدها هم اكنون فعال هستند. اين كه اعتبار كدها تا كي هست و كي باطل مي شوند به هيچ وجه مشخص نيست اما چون سيستم اين كدها Viaccess مي باشد كدها دير تر از ساير سيستم ها مي سوزند و من حدس مي زنم حالا حالا ها باز باشند. اگر شما كدها را هنوز وارد نكرديد پيشنهاد مي كنم حتما وارد كنيد و از ديدن كانال ها لذت ببريد.
اگر كدها بسوزد و يا باطل شود و اگر كد جديدي هم بيايد حتما در وبلاگ اعلام خواهد شد.
ضمنا دوست عزيز خواهشمندم از اين بعد نظرات خود را به زبان فارسي تايپ كنيد. با تشكر

موفق باشيد.

ALI گفت...

قابل توجه تمام خوانندگان وبلاگ ايران ست لايت:

از نظرات تمام شما دوستان و خوانندگان وبلاگ بسيار تشكر مي كنم.
نكته اي را خواستم به تمامي بازديدكنندگان گرامي تذكر بدهم كه خواهشا با نام ديگر دوستان نظر ندهيد كه باعث ناراحتي و دلخوري دوستان شود.
در ضمن اگر براي دوستان قادر است لطفا كمتر با نام ناشناس نظر بدهيد چون وقتي نظرات بالا مي رود بنده به درستي نمي توانم جواب دوستان را بدهم.

موفق باشيد - با تشكر

VvV گفت...

TnXxX ali jon!
age comment ham SPam e Srry!
Wali ba in sor@t Jawab dadan waghean JAye TASHakkor dareW...!
dar mored e FArsi ham srry vaghean CHon KEYboard ham Asan FArsi nadare yekkam ZZiad !! Sakhtee Wasam..
baZzZam mamno0n !

ارشك گفت...

درود

بينهايت از شما براي اين توجه و بزرگواري ممنونم

باشد كه جبران نمايم

شما موفق خواهيد شد چرا كه شايسته ي آن هستيد

باميد آزادي ايرانمان

با قدرت ادامه دهيد

دوست شما ارشك

ناشناس گفت...

سلام علی اقا من عدد 1 را وارد کردم بعد ریسیور ری استارت شد فرکانس 11681 را وارد و در قسمت همه کانال ها سرچ کردم اصلا کانال های کارتی باز نکرد دوست عزیز اشکال کار کجاست فکر کنم کد ها سر کاری باشه یا عوض شده باشه به هر حال ما طبق دستور عمل کردیم موفق نشدیم موفق باشید ناشناس از اصفهان

qw1234 گفت...

سلام
تشکروسپاس از حوصله شما دوست عزیزدرپاسخ دادن.

تازه كار گفت...

علي جان ببخش كه بازم سوال ميكنم:درهرآيدنت4رديف براي واردكردن كدها وجودداره.من هنوزنفهمديم اين همه كدروبايدكجاواردكنم.ضمنلااگه 4رديف روباكدها پركنم بازم هيچ كانالي ازپكيچBissبازنميشه?

ناشناس گفت...

دوستان سلام,آياكسي تاحالا بااين كدها كانالي روبازكرده.البته به جزعلي آقا.

عشق كد گفت...

علي آقا سلام بازم مزاحم شديم:دوست من,من واردمنو8282شدم توقسمت كددهي 4رديف بود.كدهاي روبه ترتيب وبادقت اونجاپركردم بعدذخيره كردم,خارج شدم روكانالها اومدم,ولي هيچ كدومش بازنشد,ياشايدبايدتوهررديف يك,كدروواردكنيم,كدومش درسته?ياكه بايدحتملا4رديف روپركردم,بعد بريم سراغ 4رديف بعديش,خلاصه هركاري ميكنم نميشه

vVv گفت...

Ali jon Code ha DOWN shoWdan....?!
chon man emro0zZ Sobh SOftCam roo0 VAred KArdam REciver Strong...
va be Menu COde ha ham raftam ...
10ghighan hamo0n Code ha ke E'lam kardi Dar ghessmat Viaccess VARED shode boood..
mikham begam ke SofTCAm 0o dorost rikhtam moTmaen..
wali ro0 har shabakeii raftam ,AB4 ya Action..Rtl9...
motasSefane bAZz nashoWdan !!

ALI گفت...

تازه كار, ناشناس, عشق كد و vVv گرامي:

همان طوري كه در وبلاگ اشاره شد كدها از چهارشنبه شب از كار افتادند و سوختند.
به زودي كدهاي جديد ساير كانال ها در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

با تشكر

ناشناس گفت...

سلام:اين كدها دو ماه هست كه فعال بود,ولي شماتازه شنبه اين كدها روتووبلاگ گذاشتي,لطفلاكدهاروزودترتووبلاگ قراربدهيد,اما من قبلاتويه وبلاگ ديگه خونده بودم نوشته بودن اين پكيج توسط هكرها هك شده است.

dorood58@yahoo.com گفت...

سلام من مدل رسیورم k9k9 hd pvr compact هستش فلش هم می خوره اگه ممکنه بهم بگین از چه طریقی میتونم کانالهای کارتی رو باز کنم ممنون

Unknown گفت...

سلام عرض خسته نباشی کانال کارتی سکسی بچه ها زیر 10سال می خوام پخش میکنه کارتی روهاتبرد پورنتی وی میگن یکیش اگه بفرسی ممنونت میشم

Unknown گفت...

میگن شبکه porn tvیکیش هرچی می گردم نمی تونم پیدا کنم فرکانساشون

Unknown گفت...

میگن شبکه porn tvیکیش هرچی می گردم نمی تونم پیدا کنم فرکانساشون

Unknown گفت...

سلام عرض خسته نباشی کانال کارتی سکسی بچه ها زیر 10سال می خوام پخش میکنه کارتی روهاتبرد پورنتی وی میگن یکیش اگه بفرسی ممنونت میشم