iransatellite

۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

تلويزيون رسا در تل استار 12

http://iransatnews.persiangig.com/RASA.jpg

تلويزيون رسا (Rasa) از طريق ماهواره تل استار 12 روي اير رفت.

پس از وقفه اي طولاني شبكه رسانه سبز ايران (رسا) از ماهواره اي به سمت ايران, اروپا و خاورميانه روي اير رفت. اين شبكه كه به رهبري و در اصل مديريت مير حسين موسوي (البته به صورت پنهان) تاسيس شده است پيش از اين تنها به صورت اينترنتي قابل دريافت و پخش ميشد. البته طبق اعلام مسئولان شبكه , اين شبكه پس از مدتي فعاليت در اين ماهواره در صورت دريافت و جمع آوري كمك هاي مالي مردمي به ماهواره هاي ديگر از جمله يوتلست W3A خواهد رفت. اين در حالي است كه ماهواره تل استار 12 را كمتر كساني در ايران دريافت مي كنند و به جرات مي توان گفت بيننده هاي اين ماهواره به صفر نزديك شده است. شبكه هاي سياسي اين ماهواره نيز همگي به ماهواره هاي ديگر از جمله هاتبرد و يوتلست W3A مهاجرت كرده اند و تنها شبكه اي كه در اين ماهواره فعاليت مي كرد شبكه آريامهر بود كه اين تلويزيون هم به دليل مشكلات مالي از روي ماهواره برداشته شد. مطمئنا بينندگان تلويزيون رسا بسيار كم خواهند بود چرا كه اگر هم كسي تل استار 12 را دريافت مي كند اكثرا با پارازيت هاي محلي و منطقه اي رو به رو هستند. حال شما فكر بكنيد شبكه اي كه هنوز تاسيس نشده به جمع كردن كمك هاي مردمي بپردازد چه عاقبت و سرنوشتي در ادامه خواهد داشت ؟!!
گفتني است فركانس اين شبكه در تل استار 12 اختصاصي بوده و شما بايد اين فركانس را به صورت دستي در رسيور خود وارد و اضافه (Add) كنيد.

مشخصات دريافت رسا در تل استار 12:
Freq: 11527
POL: V
SR: 1620
Fec: 2/3
Channel Name: Rasa Tv

دوستاني كه در قسمت نظرات مطلب قبلي در رابطه با كدها و سافتكم سوال پرسيده بودند, سوالات آن ها در قسمت نظرات همان مطلب جواب داده شد.

۸ نظر:

ارشك گفت...

درود

هم ميهن گرامي

تنها يك سوال مطرح مي كنم و ديگر هيچ

- آيا كس يا كساني كه روزي بر دست و لبان شما تيغ مي كشيده اند و دسته دسته

به دار ميسپردند ، دشمنان آزادي اند يا ياوران آن

رسا تي وي چيزي جز تلاش نظام براي ماندن هست ؟

پايدار ايران و ايراني واقعي.

ناشناس گفت...

akhoon kadivar ,sahebe in shabake hamchenan khaene.hame barnameha roze khoonie....

ناشناس گفت...

صد در صد با ارشک موافقم
اینا فقط لباسشون عوض کردن

ناشناس گفت...

با درود من فقط یه چیز میگم آخوند=آخوند همشون از یه قماشن خدا کنه مردم این دفعه قول اخوند جماعت رو نخورن

ناشناس گفت...

علي جان سلام دست درد نكنه اين ريسيور x60 ما هم درست شد دمت گرم خيلي حال دادي كارت درسته اگر كسي x60 داره ميتونه استفاده كنه!!!!!!!!!!

ALI گفت...

>>> آخرين خبر <<<

در اكثر نقاط ايران پارازيت شديد روي تلويزيون هاي فارسي زبان موجب قطعي آن ها شد. فركانس 10720 ماهواره يوتلست W3A نيز با ارسال پارازيت دولت ايران در بيشتر ساعات روز قطع مي شود. در ماهواره هاتبرد هم فركاني شبكه هاي سياسي با ارسال پارازيت دولت ايران قطع شده است كه اين قطعي شامل بعضي ديگر از فركانس هاي ماهواره هاتبرد مثل 10723 (فركانس تلويزيون انديشه) مي شود.
اين اتفاق در حالي رخ داده است كه تنها چند ساعت به روز قدس مانده است و اينترنت ايران هم به شدت سرعت آن افت كرده است و ايميل هاي ياهو و گوگل به سختي باز مي شوند.

با تشكر از نظرات تمام دوستان
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر جانانه از کارت
یکی از بستگان ما در جایی زندگی میکند که امکان استفاده از دیش برایش مقدور نیست . میخواستم بدونم ایا ریسیوری وجود داره که بتونه بدون دیش شبکه های فارسی و خبری رو بگیره ؟؟؟ اگه هست لطفا با قیمت و شماره ی نصاب در تهران معرفی کنید با تشکر

ALI گفت...

ناشناس گرامي:

تنها رسيوري كه ميشه بدون ديش تمام شبكه هاي فارسي زبان و خبري را دريافت كرد GLWiz است. شايد تبليغ اين رسيور را در شبكه هاي فارسي ماهواره هم ديده باشيد. اين رسيور با اينترنت كار مي كند و فقط به يك خط اينترنت براي گرفتن كانال ها نياز دارد. قيمت حدودي آن هم طي آخرين خبري كه داشتم 100 هزار تومان هست كه اگر اشتباه نكنم ماهيي 20 هزار تومان هم بايد اشتراك آن را پرداخت كنيد. براي اطلاعات بيشتر ميتونيد به سايت آن مراجعه نمائيد:
WWW.Glwiz.com
اگر هم تمايل به خريد آن داريد فقط مي توانيد از سايت خودشان بخريد كه برايتان مي فرستند. هيچ يك از نصاب ها و فروشندگان لوازم ماهواره اي تهران و در كل ايران اين رسيور را براي فروش ندارند.

موفق باشيد.